вторник, 18 октября 2011 г.

Public Relations and Stakeholders.


Iga organisatsioon peab suhtuma klientidesse kolleegidesse hästi ning kuulama nende arvamust,lähtuma nende arvamustest ja soovidest.Tänu suhtlemisele,kampaania  moodustab endale reputatsiooni. Teeb erinevaid ettepanekuid klientidele , pakub häid teenuseid,hoiab suhteid klientidega. Tagab informatsiooni ja hoiab kliente.
Mina valisin BIG BANK.BIGBANK AS tahab toeks olla ühiskondliku suunitlusega projektide elluviimisele. Toetab:

1. Kultuur

Toetab kultuurisündmusi, mis kannavad edasi eesti rahva traditsioone.

2. Sport

Prioriteetseteks peamb rahvaspordiüritusi.

3. Lastele suunatud tegevus, näiteks:

  • sotsiaalse suunitlusega lastele või noortele suunatud projektid.
  • üldhariduskoolides täiendkoolitust pakkuvad õppeprogrammid ning üritused.

Комментариев нет:

Отправить комментарий