пятница, 14 октября 2011 г.

Toward an Understanding of the Use of Academic Theories in Public Relations Practice.

Lugedes esimest artiklit , ma sain aru , kui tähtis on teooria aga ilma praktikata head teooriat ei saa olla . Ma arvan , et igaüks meist peab tunda head akadeemilist teooriat , et olla hea suhtekorraldaja . Ei tohi arvata ,et ilma teooriata me saame kõike saavutada ja teha kõike ise.

Cornelissen`i artiklis tutvustatakse kolme mudelit.


1) Instrumentaal: Põhineb akadeemilistilel teooria teadmistel.Alati võib leida õigeid vastuseid õpikutest , raamatutest , loengutel.


2) Conceptua
l: teises mudelis ei ole teooria nii tähtis ning praktika ei mängi tähtsat rolli,


3)
Translation: paremat kogemust saad siis kui ise puutud kokku erinevatega situatsioonidega,teooria ei saa õpetada paremini kui isiklikud kogemused(oskused).


Minu arvates kõik mudelid peab ära proovima.Igaüks on neist õige.Kasutades kõiki mudeleid,võib saavutada häid tulemusi.

Комментариев нет:

Отправить комментарий